سوالات متداول دندانپزشکی

بعد از کشیدن دندان ، احساس خارش شدید دارم . حدود یک هفته ای از کشیدن میگذره . آموکسی سیلین هم مصرف کردم ولی تاثیری نداشته . به چه علت این مشکل ؟

در صورتی که التهاب و تورم هم وجود داره ، به دندانپزشک خود مراجعه کنید . اگر هیچکدام.نه تورم و التهابی وجود ندارد این خارش طبیعی بوده و جای نگرانی نمی باشد .

درمان ارتودنسی چه زمانی طول بکشد ؟

درمان ارتودنسی با توجه به سن ، نوع ناهنجاری ، مشکلات فک و … متفاوت می باشد . برای همین ابتدا باید به دندانپزشک مراجعه کرده تا طول درمان شما مشخص شود .

انجام لمینت ها به دندان آسیب وارد می کند ؟

خیر ، در انجام لمینت دندان ، به علت آنکه تراش دهی دندان بسیار کم می باشد عوارضی برای دندان به دنبال نخواهد داشت .

در صورتی که یکی از دندان ها نیاز به ترمیم داشته باشد ، برای جرمگیری باید ترمیم انجام شود ؟

خیر ، نیاز به  این کار نمی باشد .

بعد از کامپوزیت دندان یکی از آن ها لب پر شده . امکان ترمیم وجود دارد ؟

در صورتی که آسیب وارد شده جزئی باشد ، ترمیم تاثیر خواهد داشت .

مانرگاری بلیچینگ دندان تا چه میزان می باشد ؟ برای سفید کردن دندان تا چه میزان تاثیر دارد ؟

در روش بلیچینگ دندان ، موادی در سطح دندان ها قرار داده می شود و با استفاده از نور لیزر سفید کردن دندان انجام می شود . این روش هیچ آسیبی به دندان ها وارد نمی کند . در صورتی که بهداشت به خوبی رعایت شود ماندگاری بالایی خواهد داشت .

برای سفید شدن دندان ها از کامپوزیت استفاده شود یا بلیچینگ دندان ؟

با استفاده از روش کامپوزیت دندان می توان فرم دندان ها و مشکلات موجود در ظاهر دندان را رفع نمود . در صورتی که شکل ظاهر ی در دندان ها بی عیب باشد و تنها هدف سفید شدن دندان ها باشد بهترین روش بلیچینگ دندان می باشد .

آیا امکان وارد شدن آسیب به لثه و یا دندان ها در روش بلیچینگ دندان وجود دارد  ؟ چند مرحله باید انجام شود ؟

سفید شدن دندان ها با این روش ، با توجه به میزان زرد بودن دندان ها متفاوت می باشد . سفید کردن ممکن است باعث ایجاد یک حساسیت به مدت چند روز شود ولی دائمی نمی باشد و به منظور آسیب رساندن به دندان نیست . زیرا این روش آسیبی به دندان وارد نمی کند .

ده − 4 =